Pokud někdo bude tvrdit, že v Praze mají skvěle vymyšlené MHD, tak lže a nebo to sám vymýšlel a jako autor je o dokonalosti přesvědčen.
Ráno jsme měli drobné zpoždění v souvislosti se zácpou, to je ok. Ale tram, co měla jet jako poslední správným směrem, jela jinudy jako všechny ostatní za ní. Náhradní spoj nejel. (taky proč, že…)
Po časově náročném přesunu na hlavák jsem zjistila, že hafo vlaku si jede pozdě, prý kvůli poruše trolejoveho vedení. Tak jo, mají technickou poruchu, to beru. Ale co neberu, je způsob, jakým to prezentují. Na nádraží jsem došla, když se Zátopek chystal k odjezdu. U Prahy, která měla jet o chvíli za ním, žádné zpoždění nebylo. Zátopek odjel a Praze dali 30 minut zpoždění (fakt to nevěděli pět minut před tím?), pak další čtvrthodinu přidali a nakonec jsme odjeli s hodinou zpoždění.
Znovu opakuji, nevadí zpoždění, vadí způsob informování lidí.
U MHD mi vadí snad vsechno – když jedou včas a nebo stihnu dřívější připoj, to mi jediné nevadí. 😀
Teď jedu do školy předat bakul na studijní a něco málo dalšího zařizování. Z dnešního rána jsem nějaká unavená… (a co teprve Martínek, ten vstával, když jsem měla půlnoc.)
Jedna odpověď na “Z terénu: Pražské MHD a České dráhy”
Komentáře jsou uzavřeny.
Neco podobneho se mi stalo kdyz jsem jel do Olomouce na prijimaci zkousky. Prisel jsem nakonec o 45 minut pozdeji a celou cestu jsem bezel. Nakonec jsem to ale udelal.